
Oferta Educativa
L'Escola ofereix :
Alumnat que atenem
Joves de 14 a 21 anys amb necessitats educatives especials i específiques, que no poden seguir el currículum ordinari de l'ESO i que es preparen per a la seva futura incorporació al món laboral.
Horari
Horari de l'alumnat: de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Procés de matrícula
L'alumnat entre els 14-15 anys (etapa obligatòria) pot accedir a l'Escola per una derivació de l'EAP o de l'antic centre que ho comunica a la família, a l'Escola d'Aprenents i al CEB.
El CEB (Consorci d'Educació de Barcelona) emet una resolució , d'acord amb l'EAP i la família i cal que faci una assignació a l'Escola.
L'Escola d'Aprenents fa una entrevista amb la famiía i el noi/noia.
L'alumnat pot accedir a l'Escola a través d'una derivació de l'EAP , de l'antic centre o de forma personal.
No és necessari l'assignació del CEB.
Sí cal realitzar una entrevista amb l'Escola d'Aprenents
Més informació: veure l'apartat Matrícula.
Transport
L'Escola és fàcilment accessible amb transport públic:
Metro: Estació <M> Vall d'Hebron, línia 3 (verda) i línia 5 (blava)
Autobús: Línies 19, 76 i 112, just al costat de l'Escola
Horari de Secretaria
Matins: Dilluns a divendres, de 9 a 13 h
Tardes: Dimarts i dijous, de 15 a 16:30 h
Segell de qualitat
Des de l'any 2003, l'Escola d'Aprenents compta amb la certificació de qualitat ISO 9001, que avalua la prestació dels serveis que oferim.